Rftdod dating, Au fost utile aceste informații?


Definiție[ modificare modificare sursă ] Teoria minții este o teorie în rftdod dating în care rezultatul, cum ar fi gândurile și sentimentele minții, este singurul lucru care se observă direct, astfel încât se deduce existența unei minți.

De obicei, se presupune că alții au minți analoage cu ale proprii și această presupunere se bazează pe interacțiunea socială reciprocă, așa cum se observă în atenția comună, [6] utilizarea funcțională a limbajului [7] și înțelegerea emoțiilor și acțiunilor altora.

Rftdod dating cum s-a definit inițial, ne permite să înțelegem că stările mentale pot fi cauza - și astfel pot fi folosite pentru a explica și prezice - comportamentul altora. Teoria minții pare a fi o capacitate înnăscută potențială la oameni, care necesită experiență socială și de altă natură de-a lungul multor ani pentru dezvoltarea sa deplină.

Teoria minții

Diferite persoane pot dezvolta o teorie a minții rftdod dating eficientă sau mai puțin eficientă. Teoriile neo-piagetiene ale dezvoltării cognitive susțin că teoria minții este un produs secundar al unei capacități hipercognitive mai largi a minții umane de a înregistra, monitoriza și reprezenta propria sa funcționare. Studii recente neuroetologice asupra comportamentului animalelor sugerează că și rozătoarele pot prezenta abilități etice sau empatice.

O relatare alternativă a teoriei minții este dată în psihologia operantă și oferă dovezi empirice semnificative pentru o relatare funcțională atât a luării perspectivei, cât și a empatiei. Cea mai dezvoltată abordare operantă se bazează pe cercetarea privind răspunsul relațional derivat și este inclusă în ceea ce se numește teoria relațională a cadrelor.

Mai puțin PowerPoint acceptă mai multe formate diferite de prezentare-fișier, după cum se descrie mai jos. Formatul de fișier implicit din PowerPoint versiunea sau mai nouă este. Tip fișier Se utilizează pentru a salva Prezentare PowerPoint. De asemenea, puteți să deschideți prezentarea pe orice dispozitiv mobil care are PowerPoint instalat.

Conform acestui punct de vedere, empatia și luarea perspectivei cuprind un set complex de abilități relaționale derivate bazate pe deprinderea de a discrimina și de a răspunde verbal la relații din ce în ce mai complexe între sine, ceilalți, loc și timp și prin relații stabilite. Cele mai proeminente recent sunt două abordări contrastante în literatura filozofică a teoriei minții: teoria-teoria și teoria simulării.

Teoria este dezvoltată în mod automat și înnăscut, deși instanțiată prin interacțiuni sociale. Presupunerea intuitivă că alții sunt atenți este o tendință aparentă pe care o avem cu toții. Noi antropomorfizăm animale non-umane, obiecte neînsuflețite, și chiar fenomene naturale.

Poziția intențională este o teorie detașată și funcțională la care recurgem în timpul interacțiunilor interpersonale.

O lume partajată este percepută direct și existența ei structurează realitatea în sine pentru cel care percepe. Nu se aplică doar automat percepției; în multe feluri constituie percepție. Rădăcinile filozofice ale teoriei cadrelor relaționale RFT relatate despre teoria minții provin din psihologia contextuală și se referă la studiul organismelor atât umanecât și non-umane care interacționează în și cu un context situațional istoric și actual.

Este o abordare bazată pe contextualism, o filozofie în care orice eveniment este interpretat ca un act continuu inseparabil de contextul său actual și istoric și în care se adoptă o abordare radical funcțională a adevărului și a sensului. Ca variantă a contextualismului, RFT se concentrează pe construirea de cunoștințe practice, științifice.

Această formă științifică a psihologiei contextuale este practic sinonimă cu filosofia psihologiei operante. Înțelegerea atenției, înțelegerea intențiilor altora și experiența imitativă cu alte persoane sunt semnele distinctive ale unei teorii a minții care poate fi observată la începutul dezvoltării a ceea ce ulterior devine o teorie rftdod dating drepturi depline.

O posibilă ilustrare a teoriei minții la sugari este atenția comună. Atenția comună se referă la momentul în care două persoane privesc și participă la același lucru; rftdod dating folosesc adesea actul de a arăta pentru a determina sugarii să se angajeze într-o atenție comună.

Piese - Accesorii - Anunturi gratuite - verdi

Înțelegerea acestui stimul necesită ca sugarii să țină cont de starea mentală a altei persoane, înțelegând că persoana respectivă observă un obiect sau îl consideră de interes. Meltzoff a descoperit că sugarii de 18 luni ar putea efectua manipulări ale țintei pe care experimentatorii adulți le-au încercat și au eșuat, sugerând că sugarii ar putea reprezenta comportamentul de manipulare a obiectelor adulților ca implicând obiective și intenții.

Cercetări recente în psihologia dezvoltării sugerează că abilitatea sugarului de a-i imita pe alții se află atât la rftdod dating teoriei minții, cât și a altor realizări social-cognitive, cum ar fi luarea perspectivei și empatia.

Unii cercetători în discipline comparative au ezitat să pună o greutate prea mare asupra imitației ca un precursor critic al abilităților sociale-cognitive umane avansate, cum ar rftdod dating mentalizarea și empatizarea, mai ales dacă imitația adevărată nu mai este folosită de adulți.

Un test rftdod dating imitație realizat de Alexandra Horowitz [25] a constatat că subiecții adulți au imitat un experimentator care demonstrează o sarcină nouă mult mai puțin strânsă decât au făcut copiii.

Horowitz subliniază că starea psihologică precisă care stă la baza imitației este neclară și nu poate fi utilizată, în sine, pentru a trage concluzii despre stările mentale ale oamenilor.

rftdod dating

În timp ce s-au dating arme multe cercetări pe sugari, teoria minții se dezvoltă continuu pe tot parcursul copilăriei și până la sfârșitul adolescențeipe măsură ce se dezvoltă sinapsele conexiunile neuronale din cortexul prefrontal. Se crede că cortexul prefrontal este implicat în planificare și luarea deciziilor. Prima abilitate de dezvoltat este abilitatea de a recunoaște că alții au dorințe diverse. Copiii sunt capabili să recunoască faptul că alții au convingeri diverse la scurt timp.

Următoarea abilitate de dezvoltat este recunoașterea faptului că alții au acces la baze de cunoștințe diferite. În cele din urmă, copiii sunt capabili să înțeleagă că alții pot avea credințe false și că alții sunt capabili să ascundă emoții. În timp ce această secvență reprezintă tendința generală în dobândirea abilităților, se pare că se pune un accent mai mare pe unele abilități în anumite culturi, ceea ce duce la abilități mai apreciate de dezvoltat înainte de cele care nu sunt considerate la fel de importante.

De exemplu, în culturile individualiste, cum ar fi Statele Unite, se pune un accent mai mare pe capacitatea de a recunoaște că alții au opinii și credințe diferite.

Într-o cultură colectivistă, cum ar fi China, această abilitate poate să nu fie la fel de importantă și, prin urmare, s-ar putea să nu se dezvolte până mai târziu. Cu toate acestea, multe alte abilități se dezvoltă și în aceeași perioadă de timp și nu produc corelații atât de mari între rftdod dating și nici cu teoria minții. Trebuie să se rftdod dating altceva pentru a explica relația dintre teoria minții și limbaj. Teoriile pragmatice ale comunicării [29] rftdod dating că sugarii trebuie să posede o înțelegere a convingerilor și a stărilor mentale ale altora pentru a deduce conținutul comunicativ pe care utilizatorii de limbă competenți intenționează să-l transmită.

Deoarece o enunțare verbală este adesea subdeterminată și, prin urmare, poate avea semnificații diferite, în funcție de contextul real, teoria abilităților minții poate juca un rol crucial în înțelegerea intențiilor comunicative și informative ale altora și în deducerea sensului cuvintelor.

Unele rezultate empirice [30] sugerează că chiar și sugarii în vârstă de 13 luni au o capacitate timpurie de citire mentală comunicativă care le permite să deducă ce informații relevante sunt transferate între partenerii comunicativi, ceea ce implică faptul că limbajul uman se bazează cel puțin parțial pe abilitățile teoriei minții.

Carol A. Miller a pus alte explicații posibile pentru această relație. O idee a fost că amploarea comunicării verbale și a conversației care implică copiii dintr-o familie ar putea explica teoria dezvoltării minții. Credința este că acest tip de expunere la limbaj ar putea ajuta la introducerea unui copil în diferite stări mentale și perspective ale altora.

Deoarece o stare mentală nu este ceva ce se poate observa din comportament, copiii trebuie rftdod dating învețe semnificațiile cuvintelor care denotă stări mentale doar din explicații verbale, necesitând cunoașterea regulilor sintactice, a sistemelor semantice și a pragmaticii unui limbaj. Recunoașterea acestor complemente sentențiale ca fiind independente una de cealaltă este o abilitate sintactică relativ complexă și s-a dovedit a fi legată de scoruri crescute la teoria sarcinilor minții la copii.

S-a dovedit că joncțiunea temporoparietală este implicată în capacitatea de a dobândi vocabular nou, precum și de a percepe și reproduce cuvinte. Joncțiunea temporoparietală conține, de asemenea, zone care se specializează în recunoașterea fețelor, vocilor și mișcării biologice, pe lângă teoria minții. Deoarece toate aceste zone sunt situate atât de strâns între ele, este rezonabil să concluzionăm că acestea funcționează împreună. Mai mult, studiile au rftdod dating o rftdod dating a activității în TPJ atunci când pacienții absorb informații prin citire sau imagini referitoare la credințele altor persoane, dar nu în timp ce observă informații despre stimuli de control fizic.

O întrebare principală este modul în care utilizează aceste concepte pentru a satisface cerințele diverse ale vieții sociale, de la decizii rapide despre cum să păcălească un adversar într-un joc competitiv, până la a ține pasul cu cine știe ce într-o conversație în mișcare rapidă, până la judecarea vinovăția sau inocența acuzatului într-o instanță de judecată.

Agnes Kovacs și colegii săi au măsurat timpul necesar adulților pentru a detecta prezența unei mingi așa cum a fost dezvăluită din spatele unui obstacol. Au descoperit că viteza de răspuns a adulților a fost rftdod dating de faptul dacă un avatar din scenă credea sau nu că există o minge în spatele sr- nd dating, chiar dacă adulților nu li s-a cerut să acorde atenție la ceea ce avatarul credea.

Formate de fișier acceptate în PowerPoint

Au descoperit că cum să știți dacă vă întâlniți cu un manipulator au răspuns mai încet când rftdod dating avatar care stătea în cameră a văzut mai puține puncte decât au văzut, chiar și atunci când nu li s-a cerut niciodată să acorde atenție ceea ce avatarul putea vedea.

Ideea că teoria minții este automată este atractivă, deoarece ar ajuta rftdod dating explicarea modului în care oamenii țin pasul cu cerințele teoriei minții legate de jocuri competitive și conversații rapide. S-ar putea rftdod dating, de asemenea, dovezi că sugarii umani și unele specii neumane par uneori capabile de teorie a minții, în ciuda resurselor limitate pentru memorie și control cognitiv.

Spre deosebire de teoria minții, empatia nu prezintă afectări în timpul îmbătrânirii. Teoria cognitivă a minții este separată în continuare în ordinea întâi de exemplu, cred că ea crede asta și a doua ordine de exemplu, el crede că ea crede asta. Există dovezi că teoria cognitivă și afectivă a proceselor minții este funcțional independentă una de cealaltă. Cu toate acestea, este dificil să discernem un model clar de teorie a variației minții datorate vârstei.

Au existat multe discrepanțe în datele colectate până acum, probabil din cauza dimensiunilor mici ale eșantionului și a utilizării diferitelor sarcini care explorează doar un aspect al teoriei minții. Mulți cercetători sugerează că teoria afectării minții se datorează pur și simplu declinului normal al funcției cognitive. Copiii australieni, americani și europeni dobândesc teoria minții în această ordine exactă, [54] iar studiile efectuate cu copii din Canada, India, Peru, Samoa și Thailanda indică faptul că toți trec misiunea credinței false în același timp, sugerând că copiii se dezvoltă teoria minții în mod constant în întreaga lume.

Deși încep dezvoltarea teoriei minții în același timp, copiii mici din aceste țări înțeleg accesul la cunoștințe KA înainte de copiii occidentali, dar necesită mai mult timp pentru a înțelege convingerile diverse DB. Datorită acestor valori culturale diferite, copiii iranieni și chinezi ar putea dura mai mult timp pentru a înțelege că alți oameni au credințe și opinii diferite. Aceasta sugerează că dezvoltarea teoriei minții nu este universală și este determinată exclusiv de procesele creierului înnăscute, ci și influențată de factori sociali și culturali.

Wilson și savanții de la Thomas Jefferson Foundation, îl consideră oponent al sclaviei toată viața, observând că Jefferson a făcut-o ce a putut în cadrul gamei limitate de opțiuni disponibile pentru a-l submina, numeroasele sale încercări de abolire a legislației, modul în care a oferit sclavilor și susținerea tratamentului lor mai uman. Acest lucru este în contrast cu revizioniștii precum Paul Finkelman, care îl critică pe Jefferson pentru rasism, sclavie și ipocrizie.

rftdod dating

Opiniile emancipaționiste despre această ipocrizie recunosc că, dacă ar încerca să fie fidel cuvântului său, ar fi înstrăinat colegii săi virginieni. Franklin D. Roosevelt nu s-a alăturat liderilor NAACP pentru a promova legislația federală anti-linșare, deoarece el credea că o astfel de legislație este puțin probabil să treacă în Congres și că sprijinul său pentru aceasta va înstrăina congresmanii din sud, inclusiv mulți dintre colegii săi democrați.

Investigație empirică[ modificare modificare sursă ] Faptul rftdod dating la copiii mai mici de 3 sau 4 ani ar exista vreo teorie a minții este un subiect de dezbatere în rândul cercetătorilor.

Este o întrebare provocatoare, datorită dificultății de a evalua ce înțeleg copiii pre-lingvistici despre ceilalți și despre lume.

Sarcină de falsă credință[ modificare modificare sursă ] Unul dintre cele mai importante repere în teoria dezvoltării minții este abilitatea de a atribui credințe false: cu alte cuvinte, înțelegerea faptului că alți oameni pot crede lucruri care nu sunt adevărate.

Pentru a face acest lucru, se sugerează, trebuie să înțelegem cum se formează cunoașterea, că convingerile oamenilor se bazează pe cunoștințele lor, că stările mentale pot diferi de realitate și că comportamentul oamenilor poate fi prezis de stările lor mentale. Au fost dezvoltate numeroase versiuni ale sarcinii de falsă credință, pe baza sarcinii inițiale create de Wimmer și Perner De exemplu, copilului i se arată două păpuși, Sally și Anne, care au un coș și, respectiv, o cutie.

Sally are, de asemenea, o bilă, pe care o așează în coș, și apoi părăsește camera. În timp ce este afară din cameră, Anne ia bila din coș și o pune în cutie. Sally se întoarce, iar copilul este apoi întrebat unde Sally va căuta bila. Copilul trece sarcina dacă răspunde că Sally se va uita în coș, unde Sally a pus bila; copilul nu reușește sarcina dacă răspunde că Rftdod dating se va uita în cutie, unde copilul știe că bila este ascunsă, chiar dacă Sally nu poate ști acest lucru, deoarece nu a văzut-o ascunsă acolo.

Pentru a trece la sarcină, copilul trebuie să poată înțelege că reprezentarea mentală a situației de către altul este diferită de rftdod dating proprie, iar copilul trebuie să fie capabil să prezică un comportament bazat pe această înțelegere.

Un alt exemplu este atunci când un băiat lasă ciocolată pe un raft și apoi iese din cameră. Mama lui o pune în frigider. Pentru a trece la sarcină, copilul trebuie să înțeleagă că băiatul, la întoarcere, are credința falsă că ciocolata sa aplicații de top dating uae încă pe raft.

De asemenea, în experimentele cu situații complicate, atunci când evaluează gândirea altora, adulții nu pot ignora anumite informații care le-au fost date. Experimentatorul reînchide apoi cutia și îl întreabă pe copil ce crede că o altă persoană, căreia nu i s-a arătat adevăratul conținut al cutiei, va crede că se află înăuntru. Gopnik și Astington [62] au descoperit că purncii trec acest test la vârsta de patru sau cinci ani.

În această sarcină, copiii trebuie să raționeze despre ceea ce este reprezentat într-o fotografie care diferă de starea actuală a lucrurilor. În cadrul sarcinii de fotografie falsă, există fie o locație, fie o schimbare de identitate. În timp ce fotografia se dezvoltă, examinatorul mută obiectul într-o altă locație de exemplu, un dulap albastrupermițând copilului să vadă acțiunea examinatorului. Pentru a face mai ușor pentru animale, copii mici și persoanele cu autism clasic de tip Leo Kanner să înțeleagă și să efectueze sarcini de teorie a minții, cercetătorii au dezvoltat teste în care comunicarea verbală este subliniată: unii a căror administrare nu implică verbală comunicare din partea examinatorului, unele a căror finalizare cu succes nu necesită comunicare verbală din rftdod dating subiectului și unele care îndeplinesc ambele standarde de mai sus.

O categorie de sarcini utilizează o paradigmă de aspect preferențial, cu timpul de căutare ca variabilă dependentă. De exemplu, sugarii în vârstă de 9 luni preferă să se uite la comportamentele efectuate de o mână umană asupra celor făcute de un obiect neînsuflețit asemănător mâinii.

Folosind o varietate de proceduri experimentale, studiile au arătat că sugarii din primul an de viață au o înțelegere implicită a ceea ce văd [68] și ce știu alți oameni. Prin urmare, măsurile lor privind timpul de căutare rftdod dating oferi cercetătorilor o indicație a ceea ce sugarii ar putea deduce sau înțelegerea implicită a evenimentelor.

Mai precis, tinerii de 16 luni au fost instruiți să se aștepte ca vocalizarea entuziasmată a unei persoane și privirea într-un container să fie asociată cu găsirea unei jucării în starea de aspect fiabil sau cu absența unei jucării în starea de nesiguranță. După această fază de antrenament, sugarii au asistat, într-o sarcină de căutare a obiectelor, la aceleași persoane, fie căutau o jucărie în locația corectă, fie incorectă, după ce rftdod dating au asistat la locul unde a fost ascunsă jucăria.

Copiii care au experimentat un privitor de încredere au fost surprinși și, prin urmare, au arătat mai mult atunci când persoana a căutat jucăria în locația incorectă, comparativ cu locația corectă. În schimb, timpul de căutare pentru sugarii care au experimentat un privitor fiabil nu a diferit pentru niciuna dintre locațiile de căutare.

rftdod dating

Aceste descoperiri sugerează că sugarii în vârstă de 16 luni pot atribui în mod diferențial credințele despre locația unei jucării pe baza înregistrării anterioare a percepției vizuale a persoanei.

Acest lucru este denumit uneori și orbire a minții.

Vocabulary

Aceasta înseamnă că persoanelor cu o teorie a shanghai ikea dating minții le-ar fi greu să vadă fenomenele din orice altă perspectivă decât a lor. Teoria deficitelor minții a fost observată și la copiii surzi care semnează târziu adică sunt născuți din părinții auzitoridar deficitul se datorează întârzierii în învățarea rftdod dating străine, nu a vreunui deficit cognitiv și, prin urmare, dispare odată ce copilul învață limbajul semnelor.

Leslie și Uta Frith au sugerat că copiii cu autism nu folosesc teoria minții [60] and suggested that autistic children have particular difficulties with tasks requiring the child to understand another person's beliefs. These difficulties persist when children are matched for verbal skills [75] și au sugerat că copiii cu autism au dificultăți deosebite în ceea ce privește sarcinile care necesită copilului să înțeleagă credințele altei persoane.

Aceste dificultăți persistă atunci când copiii sunt potrivite pentru abilitățile verbale și au fost luate ca o caracteristică cheie a autismului. Mulți indivizi clasificați ca autiști au dificultăți severe în atribuirea altor stări mentale și par să le lipsească teoriile minții.

Rune Factory: Tides of Destiny - Pandora's Winter Date, Proposal and Wedding

Un raport presupune că teoria minții joacă un rol în atribuirea stărilor mentale celorlalți și în jocul pretins. Cu toate acestea, Hobson propune o justificare social-afectivă, [78] care sugerează că, în cazul unei persoane rftdod dating, deficitul teoretic al minții rezultă dintr-o denaturare a înțelegerii și a răspunsului la emoții.

El sugerează că ființele umane în curs de dezvoltare în mod obișnuit, spre deosebire de indivizii autiști, se nasc cu un set de abilități cum ar fi abilitatea de referință socială care le permite ulterior să înțeleagă și să reacționeze la sentimentele altor persoane. Alți savanți subliniază că autismul implică o întârziere specifică dezvoltării, astfel încât copiii cu autism variază în ceea ce privește deficiențele lor, deoarece întâmpină dificultăți în diferite stadii de creștere.

rftdod dating

Contracarările foarte timpurii pot modifica avansarea corectă a comportamentelor de atenție articulară, ceea ce poate duce la eșecul formării unei teorii complete a minții.

În timp ce unele cercetări au sugerat că unele populații autiste nu sunt în măsură să atribuie stări mentale altora, dovezile recente indică posibilitatea de a face față mecanismelor care facilitează un spectru de comportament conștient. Drept urmare, acești copii sunt de obicei bine-plăcuți. S-a dovedit că respingerea socială are un impact negativ asupra dezvoltării unui copil și poate pune copilul la un risc mai mare de a dezvolta simptome depresive.

Laghi și colaboratorii au studiat dacă analiza teoriei prosociale frumoase și antisociale urâte a comportamentelor minții ar putea fi utilizată, pe lângă recomandările profesorilor, pentru a selecta candidații corespunzători pentru programele PMI. Selectarea copiilor cu abilități avansate ale teoriei minții care îi utilizează în moduri prosociale va face teoretic programul mai eficient.

În timp ce rezultatele au indicat că analiza utilizărilor sociale ale teoriei minții rftdod dating posibililor candidați pentru un program PMI este de neprețuit, este posibil să nu fie un bun predictor al performanței unui candidat ca model. Mirjam Sprong și colegii săi au investigat deficiența examinând 29 de studii diferite, cu un total de peste de participanți.

Au avut performanțe slabe în sarcinile de credință falsă, care testează abilitatea de a înțelege că alții pot susține credințe false despre evenimentele din lume și, de asemenea, în sarcinile de deducere a intenției, care evaluează capacitatea de a deduce intenția unui personaj din citirea unei nuvele. Pacienții cu beta băieți datând cu simptome negative, rftdod dating ar fi lipsa emoției, motivației sau vorbirii, au cea mai mare deficiență în teoria minții și sunt incapabili să reprezinte stările mentale ale lor și ale celorlalți.

Pacienții schizofrenici paranoici au, de asemenea, performanțe slabe, deoarece au rftdod dating în interpretarea corectă a intențiilor altora.